Pagina's

Lisa Loves bestaat 2 jaar!

Ja, de tijd vliegt! Inmiddels bestaat mijn blog alweer twee jaar. Ik heb geen verbazingwekkend hoge bezoekersaantallen en volgers, maar ik ben er toch wel trots op dat er dagelijks mensen  mijn blog bezoeken en reacties achterlaten. Ik wil jullie, lieve bezoekers, daar heel erg voor bedanken! Zonder jullie had ik dit echt nooit volgehouden!

In deze twee jaar
  • ...zijn er 215 blogposts verschenen
  • ...zijn er meer dan 730 comments geplaatst
  • ...waren er 18674 pageviews
  • ...zijn er 9 verschillende lay-outs online gekomen
  • Op 21 januari 2012 had ik 60 unieke bezoekers, het hoogste aantal ooit. 
  • In 2011 waren er 4362 unieke bezoekers en in 2012 zijn dat er tot nu toe x
  • Het meest bezochte artikel is The Boy In The Striped Pyjamas, een van mijn eerste (en slechste) artikels ooit. Blijkbaar komt deze post heel hoog in de Google-resultaten. 
  • De post met de meeste reacties is, op een 'Spam je blog'-artikel na, Can You Keep A Secret waarin ik twijfelde of ik mijn omgeving zou vertellen dat ik een blog had of niet. Meer dan een jaar geleden heb ik het toch gedaan en er zitten wel nadelen aan, maar ik ben toch blij dat ik het geen geheim meer hoef te houden!
Nu ik deze mijlpaal heb bereikt heb ik op een of andere manier weer heel veel zin om verder te gaan! Ik ga heel hard mijn best doen om het te blijven combineren met school zodat ik volgend jaar mijn 3-jarige bestaan kan vieren!